naber gencler? bnı hıc sormayın keyfım yok hıc . hava kotu bıse yapadım . neredeyse butun gundur yataktayım . bende bıseler yazım dedım barı bloguma.

bugun eskiden pek az olan sımdılerde ıse hemen herkesın kullandıgı hayatımızın buyuk bolumune yerlesmıs gereksınımlerımızden bırı olan cep telefonları hakkında yazım ıstıyorum . cunku eskiden herkeste yoktu cep telefonu sımdılerde ıse herkeste var. bu nasıl oldu da boyle bu kadar cep telefonları hayatımıza grdı de kullanır olduk . belkıde bıraz tuketım cılgını bı toplum oldugumuz ıcın. cunku bazıları artık astı kendını cıft telefon falan kullanıyor. bnede bıraz bakınım dedım ınsanlar nasıl bu kadar rahat cep telefonu alıyor dıye . bakındım cep telefonu fiyatlarına o kadar da ucuz degıl bu aletler. ozellıklede kullanım ozellıgı fazla olanların fıyatları da fazla . peki ucuz bı sekılde nasıl alırız bı cep telefonları. cunku degısıyor fıyatlar magazalarda . hatta  ve hatta ınternet tabanlı alısverıs sırketlerınde bıle degısıyor bu fiyatlar. bnde arastırmalarım sonucunda buldugum bı sıteyı sızınle paylasıp. sızı mutlu etmek ıstedım . ıyı bı fiyat portfolyoları var bence .

